Wednesday 18 November 2009

Danisha Athirah Fatin


hmmmm....bohsan tahap gaban gak ler mlm nie...mungkin pasal tak leh nak masok "mukabuku" kot... kekeke...
tak kisah ler....layan blogging pon jadik ler... so better aku polish "editing" skill... at least bole gak gunakan ilmu2 yang selama nie aku timba melalui pembacaan serta diskusi sama2 kengkawan...

sememangnya aku nie tak "terrer" editing gamba2.... paling cikai pon aku konbet dari RAW ke jpeg then pakai teknik layer masok kan nama, border or frame...thats is.....nak bikin lebih2 tue aku pandai lagi... still dalam learning stage...

so pendek kan cerita.... berbalik kepada gamba yang aku amik nie.....
pagi tue aku ada "semangat" nak amik gamba hehehee.... lagi pon aku memang berhajat nak amik gamba anak2 aku....

kenapa letak dalam beg tue???
hehehee...kreativiti my wife.... amik kelainan kata nya....
( actually beg nie multi-purpose, pasal kita org pakai traveling sama2 dgn darwisy dulu...beg nie besar lah gak, so senang masok kan semua pakaian darwisy dan gak barang keperluan lain...then beg nie bole di"transform" jadi alas heheehe...senang nak tukar pampers dia... :D )
masok jek baby lam beg tue.... terus lentok ler pulak dia...hehehehe.... sejuk kot dlm beg tue :D






No comments:

Post a Comment