Sunday 16 May 2010

sekitar majlis pengislaman - Nur Khayriyyah

hari ini tadi aku dijemput ke majlis rakan sekerja aku , majlis beliau memeluk islam... Alhamdulillah....
semoga Allah memberikan kekuatan dan sinar islam kepada beliau...

aku bersama sorang lagi sahabat aku, Haji Bak (http://www.breakingdhabitz.com/) sama2 meluangkan masa kami utk merakam detik dan tika beliau memeluk agama Islam....

majlis tersebut diteruskan dengan majlis pertunangan beliau.... hehehehhee.... berkat sungguh majlis tadi...
Insya-Allah.... aku ucapkan semoga hubungan kalian berdua kekal sampai ke jinjang pelamin seterusnya sehingga ke akhir hayat kalian berdua....insya-Allah


sekarang nie aku sempat nak upload sekeping dua dulu gamba sekitar majlis tue...insya-Allah lepas nie aku upload yg lain2 nya....


sesi penerangan daripada pihak ugama islam...

sesi membaca dua kalimah syahadah....



sesi majlis berdikir...


No comments:

Post a Comment