Tuesday 29 December 2009

selamat tinggal 2009

 

….hari dah 29 Disember 2009, esok lusa tulat… dah masok dan melangkah ke tahun baru, 2010… pejam celik, pejam celik …dah nak tinggal kenangan segala yg kecapi selama 363hari sebelum nie dlm tahun 2009…..

 

yg teristimewa pada tahun 2009 adalah kelahiran puteri kami , Danisha Athirah Fatin…..hari ini dah masok 3bulan umur dia… tak terasa pun…. si abang pulak ( Darwisy Taqiuddin) dah masok 2tahun 1bulan 2minggu dan 4hari….. hehhehehe…..

 

resolusi??? evolusi???

nothing much…..keazaman tahunan tue just org cakap “ikutan masa kini”…hehhehe… apa yg penting resolusi harian/bulanan tercapai… apa tak nyer, hari2 ada kerja2… so kea lah settlekan semua tue… tiap bulan ada report nak kena submit…. hehehhehe… dan yang penting tiap taun mesti ada BONUS kekekee…. Insya-Allah…

kalu cakap pasal evolusi… aku rasa dah byk berlaku dan terjadi…

apa tak nyer… dua bos oooo atas aku…..  sekarang aku bekerja bukan utk kepuasan dan pencapaian individu dan intektual sahaja… seperti 3 tahun dahulu nya…

bos aku???? sapa lagi… Darwisy & Danisha lerr…

aku bekerja utk mereka berdua… itu lah EVOLUSI yang teramat penting… itu lah pengalaman yg baru bagi mereka yang ada anak bini nanti… hehehhee…

apa lagi evolusi??? hmmmmm………

 

(nanti aku sambung …. nak gi sap kok lu… hehehhehe)

No comments:

Post a Comment