Monday 5 July 2010

35years old....

Alhamdulillah....doa syukur aku panjatkan kehadrat Ilahi....
kerana Dia masih lagi memberikan aku nafas utk meneruskan perjalanan hidup aku...

Alhamdulillah juga aku panjatkan kerana dihadirkan dengan seorang isteri yg memahami
isteri yg sentiasa bersama dalam apa jua keadaan aku....

Alhamdullilah juga aku bersyukur kerana dikurniakan dua cahayamata yg comel, yg menjadikan
kehidupan aku lebih bermakna....

aku bermohon kepada Mu , ya-Allah, semoga dipanjangkan usia ku...dipermudahkan urusan , dimurahkan rezeki kepada aku utk menyara kehidupan kami sekeluarga... utk aku menyara kedua anak aku...
ya-Allah , aku mohon kepadamu semoga diampunkan segala dosa-dosa ku...dosa-dosa isteri ku... jadikan lah kami insan yg bertaqwa... jadikanlah anak2 kami , anak2 yg soleh, anak2 yg berjaya dlm hidup... didunia dan di akhirat kelak....

ya-Allah...ampuni juga dosa-dosa kedua ibu dan bapa kami.... ahli2 keluarga kami...sahabat handai kami serta umat islam sekalian, baik yang hidup mahupun yang telah meninggal dunia.... sesungguhnya Engkau lah Maha Pengampun lagi Maha Mengasihani.....

amin.....[

2 comments:

  1. Selamat hari jad bro.... semoga panjang umur murah rezeki... all the best to you... bila nak belanja nie.. :lol:

    ReplyDelete
  2. slmat ari jd juak bro lan..smga bhagia bersama seisi keluarga dn anak2 yg trsyg dibri kasih syg spnuhnya..

    ReplyDelete